054-4883373  
 
עוברים דירה

בשעה טובה אתם עוברים לבית החדש.
שנים ייחלתם לרגע הזה שיהיה לכם בית משלכם, מתוכנן על פי רצונכם, מסודר, מאורגן, מאובזר ומרוהט בהתאם לטוב טעמכם.
עכשיו כשאוטו-טו הרגע הזה הולך וקרב קצת יותר עניינים וסידורים רובצים על ראשכם,
כל ההעברות הבירוקרטיות למינהן – החשמל, המים, הארנונה, הטלפון ועוד ועוד כהנא וכהנא – אסור לשכוח אף פרט.
 
בתוך כל אלו יש מטלה אחת כבדה מאוד – קוראים ניקיון הבית לפני איכלוס.
צריך לנקות את ההההכל, החל מארונות המטבח והאמבטיה, הארונות בחדרים, הכלים הסניטריים, הברזים, הכיורים, השיש, התריסים, החלונות, הדלתות, הפאנלים, קירצוף הריצפה, הברקת הריצפה ושאריות של צבע אם יש.... ועל הדברה עוד לא דיברנו....
 
ואז מתחיל החיפוש אחר חברת ניקיון שתושיע ותעשה את העבודה באופן מקצועי ביותר, יסודי ביותר ותאפשר לנו לדלג מעל הקטע המתיש הזה ישר אל סידור הבגדים בארון ולהחליק אל שיגרת הבית החדש. כמה שיותר מהר.
 
"מנהלות בניינים" חרטה על דיגלה "לתחזוקת השקט הנפשי שלך" בדיוק מהסיבות האלה,
להוריד לך מהראש את כל נושא הניקיון, הקירצוף, ההברקה וההדברה – לעשות את העבודה בקלילות וביעילות תוך הקפדה על פרטי פרטים, חומרי ניקיון וציוד איכותיים והעיקר בקרת איכות צמודה מתחילת הניקיון ועד סופו.
 
דמיינו לעצמכם ממש ברגע זה, כאשר כל הבית מעופש ומלוכלך , כמו במטה של קסם, אתם מסתובבים וחוזרים והנה כל הבית מבריק, הכל נוצץ! הריצפה מבהיקה, הברזים נוצצים, הארונות מצוחצחים – העומס הזה ירד מכם – אם בחרתם בחברה טובה ואמינה שמתחייבת לשביעות רצונכם – הכל מאחריכם, כל שנותר לכם הוא לסדר את הבגדים בארון.
 
"מנהלות בניינים" מקפידה שקהל לקוחותיה המשלם עבור שירות של ניקיון ופוליש לפני איכלוס יהיה פנוי לגמרי מכל המטלות הקשורות בניקיון ואנו דואגים  לבצע את המוטל עלינו והמובטח על ידנו בכתב, על הצד הטוב ביותר עם מינימום הטרחה של לקוחותיה ואפס תלונות מצידם.

בכדי להפוך כל לקוח חדש לעוד לקוח מרוצה מקפידה חברת "מנהלות בניינים" לקיים  תאום ציפיות מהימן ומדויק הן בהערכות זמן העבודה והן בשאר הפרמטרים הקשורים בניקיון של הבית ובכך מובטח ללקוח שיידע בדיוק עבור מה הוא משלם ומהי התמורה שהוא צפוי לקבל תמורת הכסף ששילם.

 
 
 
מנהלות בניינים
ת.ד. 3185 כפר יונה 4033441 טלפון. 054-4883373  פקס. 077-7946162,  מייל. menahalot.b@gmail.com
לייבסיטי - בניית אתרים