054-4883373  
 

הצעת מחיר לניקיון 

מציעים לכם מחיר נמוך במיוחד ? נורה אדומה דולקת ואתם היזהרו !!

גלגלו את הדף למטה שם תמצאו וידאו של ערוץ 2 "איך להיזהר מנוכלים"
 


מחיר נמוך הוא תמרור אזהרה. 
מודעות נפוצות ברשת בסגנון "פוליש וניקיון  רק 800 שקלים לניקיון של דירת שלושה חדרים."  מצויות גם בכל קרן רחוב מבטיחות שירות, אמינות ומקצועיות הן תמרור אזהרה רציני - ולו רק בגלל המחיר הנמוך.

ברוב המקרים, מחיר נמוך גם מצביע על העסקת עובדים בלתי מקצועים ובלתי מיומנים ששכרם מסתכם בשכר מינימום לשעה והתוצאות בהתאם. 

משך זמן הניקיון 
זמן הניקיון הוא פרמטר די קריטי המצביע על איכות הניקיון. חברות פוליש וניקיון רציניות ואמינות יספקו שירות וניקיון איכותי ברמה טובה בזמן סביר – שאינו מהר מדי, למרות שאתה אולי ממהר. חברות אחרות יבטיחו ניקיון מצויין ומהיר, בזמן קצר יחסית שאיננו סביר או מתקבל על הדעת. זהו אור אדום חזק.
 
חומרי ניקוי, ציוד וכלים
בחברה רצינית תימצא שמשתמשים בחומרי ניקוי מקצועיים בלבד, הציוד והכלים מתוחזקים היטב, ויש ברשותם מכונת קירצוף ופוליש, שואב מים ועוד חומרים וציודים הנדרשים להשגת תוצאות ברמה הגבוהה ביותר.
אין כל ספק, שחומרים מקצועיים, ציוד איכותי ומכונות מקצועיות משיגים תוצאות טובות יותר והדבר בא לידי ביטוי לא רק באיכות העבודה אלא גם ברמת המחיר.
 
מיהם העובדים, ומי המשגיח
בין השאלות שעליכם לשאול, חשוב לברר מי הם העובדים שיגיעו ביום המיועד? האם הם עובדים זרים, האם הם דוברי עברית, מי מפקח על העבודה, למי לפנות בבקשות מיוחדות או בשאלות.
שאלות אלו מטרתן למנוע מצב שבו "הנקיין" יגיע לדירה עם שני פועלים שהמוטיבציה שלהם לעבוד די דומה לשכר שהם מקבלים, משאיר אותם והולך.... לבית הבא. לא כדאי להתמודד עם מצב כזה ברגע האמת – חשוב לוודא את הדברים מראש.

כמה זה עולה? 
כל חברה קובעת את המחירים שלה. איך בכל זאת נקבע מחיר ניקוי של דירה? רוב חברות הניקיון מחשבות את המחיר לפי שטח הדירה, כמות החדרים, כמות הלכלוך וחישוב של דירה ריקה או מרוהטת. תוכלו להיעזר במחירים, שמוצגים כאן כדי לקבוע האם הצעת המחיר של חברת הניקיון שפניתם אליה זולה באופן מחשיד, או יקרה יתר על המידה.

תוספת הברקה: 
עלות וקס לרצפה, כ- 10-15 שקלים לכל מטר רבוע. עלות הברקה קריסטלית כ- 20-30 ש"ח  למטר רבוע עבור הברקה קריסטלית.

תוספת עבור הזזת ריהוט: 
כ-20-30 אחוזים למחיר. 

מחירים אלו הם רק בסיס להערכה כללית, הם כמובן משתנים בהתאם לרמת הניקיון הנדרשת, למידת הליכלוך בבית, בהתאם לעונה, למיקום הבית ועוד ועוד פרמטרים המשתנים מנכס אחד למישנהו.

עליכם לדרוש ולקבל הצעת מחיר המפרטת את כל ההבטחות שניתנו לכם בעל פה ומתארת את כל המקומות בבית שינוקו מצבע, שאריות סיליקון, שאריות בניה, אבק או כל ליכלוך אחר.
 

ערוץ 2 - חברות ניקיון, איך להימנע מנוכלים ?
 

 
 
מנהלות בניינים
ת.ד. 3185 כפר יונה 4033441 טלפון. 054-4883373  פקס. 077-7946162,  מייל. menahalot.b@gmail.com
לייבסיטי - בניית אתרים