054-4883373  
 
ניקיון המשרד או כאב ראש

בעסק או במשרד שלנו, הרבה פעמים אנחנו נתקלים בצורך לניקיון, אבל הצורך הזה  הופך למטלה, מי ינקה, איך הוא יעשה את זה, מתי ובאיזו תדירות.

כל מיני שאלות טורדניות שהופכות את הניקיון ל"מטלה" או "בעיה" שעדיף לברוח ממנה מאשר להתמודד איתה. זו הסיבה ש"מנהלות בניינים" חרטה על דיגלה לדאוג לפני הכל ל"תחזוקת השקט הנפשי שלך".
אנחנו לוקחים על עצמנו את מה שבעיניך הוא כאב ראש.
 
מי ינקה ? 
אנחנו לוקחים אחריות מלאה על העובדים שאנחנו מעסיקים ומקפידים לוודא שאלו יהיו אנשים איכותיים, חרוצים ועם ראש גדול בעבודה, גם אם זו עבודת הניקיון!

איך ? 
העבודה היא עצמאית של המנקה אבל האחריות והפיקוח הוא תמידי שלנו, תמיד תהיה בשטח עוד עיין שתבחן ותבדוק הניקיון מבוצע על הצד הטוב ביותר ושהמשרד יקבל את עובדיו בריח של ניקיון וברעננות המתחייבת מהניקיון.

מתי ? 
לשאלה מתי יתבצע הניקיון אנחנו ניתן את התשובה אחרי שנבדוק איתכם את הלו"ז המתאים לכם ונקבע אותו יחד.

באיזו תדירות ?
על פי גודל המשרד, מידת התעבורה בו ומספר האנשים השוהים בו בקביעות הם שידריכו אותנו בבואנו להמליץ על תדירות הניקיון ובסופו של דבר נקבע את הדברים יחד.
 
כך באופן הדדי לגמרי, אנחנו מחליטים יחד על הצרכים של המשרד שלך ובונים את תוכנית העבודה המתאימה לו,ברגע זה אנחנו מצוותים את העובדת המתאימה למשרד שלך.
ההתאמה היא סוד הענין והמפתח להצלחה.

ואתה ... פשוט תישכח מזה! אבל תיזכר בכל בוקר מחדש כשתיכנס למשרד נקי ומצוחצח שריח של ניקיון ורעננות מקבלים את פניך.   לזה אין מחיר !
 
 
 
מנהלות בניינים
ת.ד. 3185 כפר יונה 4033441 טלפון. 054-4883373  פקס. 077-7946162,  מייל. menahalot.b@gmail.com
לייבסיטי - בניית אתרים